Vitathatatlanul hatékony lehetőségek teljes vertikuma a marketing tanácsadástól az egyedi webes alkalmazások fejlesztéséig, hogy ne a gondjai, hanem a bevétele növekedjen!
Az online nyereség termelés titkos eszköztára: online és offline marketing tanácsadás, honlaphatékonyság elemzés, online jogi alapok és bírságmegelőző tanácsadás, video és e-mail marketing.
Ne feledje: http://marketing.vitathatatlan.hu - online szolgáltatások A-tól Z-ig!UWS Marketing,Ne a gondjai, hanem a bevétele növekedjen!,marketing, online marketing, szakember, tanácsadás, szaktanácsadás, pénz, sokpénz, hivatal, hatóság, bírság, nyereség, bevétel, kereset, növekedés, jó, üzletKis türelmet ...
<embed type='application/x-shockwave-flash' base='/' pluginspage='http://www.macromedia.com/go/getflashplayer' src='http://pr.uws.hu//s30/sol/sss_f/media/mplayer/jwplayer.swf' title='' width='640' height='480' flashvars='file=http://pr.uws.hu/pra/uws/vth/marketing/frkt/filmek/cegtemetes.mp4&volume=99&autostart=true&fullscreen=true&quality=true&menu=false&image=' allowFullScreen='true' quality='high' wmode='transparent' autostart='false' bgcolor='transparent' border='0' menu='false' seamlesstabbing='false' allowscriptaccess='always' /><noembed><A href='http://www.macromedia.com/go/getflash/' target='_blank' />FIGYELEM!Az Ön böngészőjén nem észlelhető modern, Flash megjelenítésre alkalmas eszköz.Kívánja most telepíteni?</A></noembed></embed>
Ismertető
Általános hibák
Sablon marketingOkoska marketingGorilla marketingKamikáze marketingNon-line marketing
Út a sikerhez
Online nyereségtermelés
Marketing tanácsadás
- Ha még nincs honlapja...
- Ha már van honlapja...
Online marketing akció
Bírságmegelőző tanácsadás
Egyéb szolgáltatásaink:Video marketing
E-mail marketing
További szolgáltatásaink
Kapcsolat
KapcsolatÜzenetküldésKedvenceimhez adom...
Legyen ez a kezdőlapom!
Ismerőseimnek ajánlomBannercsere partnerek
Gorilla marketing
Figyelem!
Az itt felsorolt lehetőségek kivétel nélkül negatív példák, melyeket cinikus, görbe tükörrel mutatunk be.
Amennyiben bármelyiknél is saját cége módszerére ismer, nem árt, ha tudja: bajban van.
Gorilla marketing
Avagy az üzleti élet sem majomparádé
Nem azonos a hasonló nevű, Gerilla marketing módszerével.
A különbség látszólag mindössze egyetlen betű, az utóbbi mégis visszataszító és felesleges nyereségeket képes produkálni, ellentétben a maximális sikertelenséget garantáló gorilla marketinggel.
Melldöngetés tények helyett! Kiabáld: mi vagyunk a legjobbak! Hangoztasd: „A mi cégünk profi, precíz és megbízható”. De véletlenül se mutass semmit, ami ezt bizonyítaná! Az ilyesminek már egy kisiskolás sem dől be, mert tudja, hogy senki nem mond ilyeneket: „A mi cégünk slampos, slendrián és lusta”.
Mivel az „öntömjénező majom” mindig negatív érzéseket szül, használd minél többször ezt az igazán remek módszert, figyelve arra, hogy közben soha semmit „ne tegyél le az asztalra”.
Arrogánsan és folyamatosan pocskondiázd a konkurenciát, hogy mindenki egy „beképzelt majomnak” gondoljon. Ha jól csinálod, helyetted a konkurensed bízzák meg a munkával, és Te nyugodtan nézheted a focimeccset a TV-ben. Egész nap. Egész héten. Hiszen jól végzett semmittevés után édes a pihenés.
Légy kemény, mint a vídia! Sértődj meg a kritikára, és csak-azért-is csinálj mindent úgy, ahogy eddig! Még csak el se gondolkodj a változáson!
Véletlenül se válj meg a nem működő módszerektől. Öleld magadhoz szorosan, igazi majomszeretettel, és ne engedd el, még akkor sem, ha megöl!
Ne legyen korrekt elérhetőséged – adj meg egy olyan telefonszámot, amit senki nem vesz fel, legfeljebb egy olyan munkatárs, aki mindig morcos, és minden őt „zaklató” érdeklődővel tudatja, hogy most éppen nem ér rá.
Külön prémiumot érdemel, ha közben obszcén szavakat használ, esetleg anyázik is.
Soha ne tartsd be az ígéreted! Például a holnap reggel 9 óra nálad leghamarabb holnapután este 6 órát jelentsen, vagy éppen sohanapján kiskeddet. Sokat segít, ha a honlapodon vendégkönyv is van, ahol a csalódott emberek nyilvánosan elmondhatják rólad a véleményüket. Bízhatsz bennük. Amiket ott írnak, attól garantáltan nem leszel sikeres.
Mindig legyél zord és morcos. Ha néha előfordul, hogy véletlenül elmosolyodsz, szedj napi rendszerességgel hashajtót.
Ne feledd, egy rólad alkotott „tahó vadbarom” kép mindig sikeresen elveszi az emberek kedvét attól, hogy újra hozzád forduljanak. Még a végén ne-adj’-Isten újra felbukkan valamelyikük, és pénz hoz a kasszába. Pfff…
A céges oldalon tedd elérhetővé privát Facebook és egyéb közösségi oldalaid címét is, ahol tedd közzé minél több rossz hírű céggel/emberrel való kapcsolatodat. Egy profi, sikertelen vállalkozó ezt megfejeli azokkal a fényképekkel is, amelyeken a legutóbbi buliban részegen, összehányva fetrengett. Meglásd, a rossz hír remek idegenvezető a sikertelenség országában.
Igyekezz minél többet politizálni, úton-útfélen hirdetve a meggyőződésed, hogy a más nézeteket vallók élből elkerüljenek. Nehogy már az „ellenségnek” dolgozz! Tartsák csak meg a mocskos pénzüket, egy igazi, sikertelen cégnek nincs szüksége ilyesmire!
* Ha Önt inkább a siker érdekli, kattintson az „Út a sikerhez” menüpontra.
Felveszem a kedvenceim közé |
pr.uws.hu |
Ismerősömnek ajánlom