Vitathatatlanul hatékony lehetőségek teljes vertikuma a marketing tanácsadástól az egyedi webes alkalmazások fejlesztéséig, hogy ne a gondjai, hanem a bevétele növekedjen! Az online nyereség termelés titkos eszköztára: online és offline marketing tanácsadás, honlaphatékonyság elemzés, online jogi alapok és bírságmegelőző tanácsadás, video és e-mail marketing. Ne feledje: http://marketing.vitathatatlan.hu - online szolgáltatások A-tól Z-ig!UWS Marketing,Ne a gondjai, hanem a bevétele növekedjen!,marketing, online marketing, szakember, tanácsadás, szaktanácsadás, pénz, sokpénz, hivatal, hatóság, bírság, nyereség, bevétel, kereset, növekedés, jó, üzlet
Kis türelmet ...
nyereség tanácsadás üzlet szakember pénz kereset hivatal bevétel szaktanácsadás hatóság marketing online marketing bírság növekedés sokpénz jó, szaktanácsadás hatóság nyereség szakember online marketing bevétel pénz kereset jó üzlet hivatal bírság marketing sokpénz növekedés tanácsadás, online marketing pénz bírság kereset hatóság szaktanácsadás jó szakember növekedés hivatal üzlet bevétel marketing tanácsadás sokpénz nyereség, növekedés kereset nyereség pénz bevétel szaktanácsadás online marketing marketing bírság hatóság tanácsadás hivatal sokpénz üzlet jó szakember
 

Figyelem!
Az itt felsorolt lehetőségek kivétel nélkül negatív példák, melyeket cinikus, görbe tükörrel mutatunk be.
Amennyiben bármelyiknél is saját cége módszerére ismer, nem árt, ha tudja: bajban van.

Kamikáze marketing

Avagy speciális eszközök a tuti cég-gyilkossághoz.

Egy profi ezekkel a módszerekkel garantáltan kivégzi a cégét, még mielőtt a könyvelő elkészítené az adóbevallást.
Különösen, ha a többi módszerrel együtt alkalmazza.
Ahogy a kamikáze pilótáknak mondta lelkes oktatójuk: „Jól figyeljenek, csak egyszer fogom megmutatni!”

  • Árháborúzz!
    Ez a lassú céggyilkosság legegyszerűbb és legbiztosabb módszere. Könnyebb, mint valami extrát kitalálni azért, hogy tőled vásároljanak. Legyél Te a legolcsóbb, ráadásul úgy, hogy garantált veszteség legyen minden egyes eladott árucikk. A legjobbak minden napot hatalmas veszteséggel zárnak. Ha már nem bírod tovább, zárd be a boltot pár napra – az így megtakarított pénzből aztán megint húzhatod egy darabig az igát.
  • Ész nélkül költs hirdetésekre.
    Különben még azt hinnék, Te nem dobod ki a bevételt az ablakon, és pénz égetni sem szoktál. Ezért ölj bele minél több pénzt úgy, hogy:
    • Véletlenül se vonj bele szakembereket. Még megtudnád, hogyan lehet ebből a legtöbbet kihozni. Brrr… Még belegondolni is szörnyű.
    • Soha ne elemezd előre a hirdetéseid hatékonyságát! Ha megteszed, még rájönnél, hogy hol nem érdemes hirdetni, és akkor nem szórnál el feleslegesen komoly összegeket!
    • Ne figyeld a hirdetés eredményességét, mert akkor legközelebb nem tolnád bele a pénzed. Ilyen hibát egy sikertelen cég nem követhet el!
    • Csatlakozz a sznobokhoz! Nehogy már Te ne mondhasd el, hogy az idén is kifizettél itt meg ott horror összegeket hirdetésre úgy, hogy pontosan tudtad, semmi értelme! És tedd hozzá, hogy csak azért tetted, hogy a többiek lássák, még mindig el tudsz tapsolni komoly összegeket ostobaságokra! Egy igazi sikertelent nem a pénzügyi átgondoltság vezérel!
  • A sikertelenség egy másik kapuja, ha soha, sehol nem hirdetsz.
    Bár ez csak pár egyéb trükkel kombinálva lehet igazán hatékony. Gyorsan cseréld le a cégtábládat kép nélküli, fehér alapon fehér feliratúra. És persze a bejárai ajtót se feledd szimpla közfalnak álcázni, különben valami kóbor vevő véletlenül betévedne.
    Vigyázni is kell ám azokkal! Némelyik olyan makacsul akar vásárolni, hogy seprűvel is alig lehet kikergetni!
  • Darabold fel magad!
    Foglalkozz egyszerre több dologgal, mint ahány ujjad van (a lábaidat is beleszámítva). Figyelj arra, hogy ezek mindegyike külön-külön is teljes embert igényeljen. Így egyik sem a várt eredményt hozza, pláne, hogy a kapkodás slendrián és gányolt munkát eredményez, jóval a határidő lejárta után. Jutalmad lesz az állandó stressz és az ezzel járó betegségek.
    A kórházban meglátogató felszámolóbiztos panaszaidra megértően fog bólogatni.
  • Fektess be minél több időt, pénzt, munkát mások vállalkozásaiba.
    Bízz benne, hogy a cégük fellendülése a tiédnek is bevételeket fog hozni.
    Meglátod majd: nem a remény hal meg utoljára.
  • A rossz időzítés is lehet metró a sikertelenség poklába.
    Ezért bármilyen változtatáson, hatékonyságnövelésen, marketingen csak akkor kezdj el gondolkodni, amikor a végrehajtó az íróasztalodat pakolja a teherautójára.
    Elvégre a padló alól felállni sokkal izgalmasabb, mint a Kanári-szigeteken nyaralni.
  •  

    * Ha Önt inkább a siker érdekli, kattintson az „Út a sikerhez” menüpontra.

    Felveszem a kedvenceim közé |  pr.uws.hu |  Ismerősömnek ajánlom


      Powered by:   UWS