Vitathatatlanul hatékony lehetőségek teljes vertikuma a marketing tanácsadástól az egyedi webes alkalmazások fejlesztéséig, hogy ne a gondjai, hanem a bevétele növekedjen! Az online nyereség termelés titkos eszköztára: online és offline marketing tanácsadás, honlaphatékonyság elemzés, online jogi alapok és bírságmegelőző tanácsadás, video és e-mail marketing. Ne feledje: http://marketing.vitathatatlan.hu - online szolgáltatások A-tól Z-ig!UWS Marketing,Ne a gondjai, hanem a bevétele növekedjen!,marketing, online marketing, szakember, tanácsadás, szaktanácsadás, pénz, sokpénz, hivatal, hatóság, bírság, nyereség, bevétel, kereset, növekedés, jó, üzlet
Kis türelmet ...
pénz üzlet online marketing hivatal nyereség sokpénz szakember kereset növekedés tanácsadás bírság jó bevétel szaktanácsadás hatóság marketing, bevétel növekedés hatóság nyereség sokpénz marketing szaktanácsadás online marketing szakember jó tanácsadás hivatal pénz üzlet kereset bírság, kereset marketing pénz nyereség növekedés szakember hatóság szaktanácsadás üzlet hivatal bírság jó tanácsadás sokpénz online marketing bevétel, pénz szakember sokpénz nyereség marketing bírság online marketing bevétel hatóság hivatal tanácsadás növekedés kereset szaktanácsadás üzlet jó
 

Figyelem!
Az itt felsorolt lehetőségek kivétel nélkül negatív példák, melyeket cinikus, görbe tükörrel mutatunk be.
Amennyiben bármelyiknél is saját cége módszerére ismer, nem árt, ha tudja: bajban van.

Non-line marketing

Avagy az interpasszív megoldások tárháza.

Mindenki tudja, hogy a mai, egyre gyorsuló világban az internet adta lehetőségek kihasználása elengedhetetlen.
Ennek ellenére 100 hazai cégből 95 számára még mindig minimális bevételt hoz.
A sikertelenség útja ezen a területen is a tömegek módszere.
Ahogy a mondás tartja: „Egymilliárd légy nem tévedhet. Mától én is sz..t eszek.”

  • Még csak körvonalaiban se légy tisztában az online lehetőségek tárházával.
    Ne is foglalkozz ilyesmivel. Ördögi, gonosz dolgok ezek. Ha valaki megemlíti előtted, gyorsan öntsd le szentelt vízzel, és dörzsöld be fokhagymával. Biztos, ami biztos...
  • Ha már a szomszéd is ott van az interneten, Te is rászántad magad ezekre a vackokra.
    Miután kitöltöttél egy adatlapot a sok ezer cégkereső valamelyikében, nyugodtan dőlj hátra: ennyi bőven elég, kivetted a részed az online piacból. Bravó.
  • Ne légy telhetetlen! A sok internetes dolog megárt!
    Legyen elég annyi, hogy a szomszéd 17 éves fia tegnap délután készített neked valami honlapot. Hogy képes-e növelni a nyereséged, ne érdekeljen. Azt se tudd, hogy hol van.
  • Egy átlagos honlapon kívül mást ne használj.
    Ne fordíts rá sok figyelmet, az a kevés tartalom is azokhoz szóljon, akik jól ismernek, és mindent tudnak rólatok. Mással ne foglalkozz, hiszen már óvodás korodban megmondta anyukád: „Idegenekkel nem szabad szóba állni”!
  • Honlapod a céged részletes bemutatásáról szóljon.
    Senkit sem az érdekel, mit és mennyiért kínálsz, az internetező embereket az érdekli, hogy mikor alapítottad a vállalkozásod, ki beszélt rá, és előtte mit csináltál. Részletezd azt is, iskolás korodban milyen uzsonnákat vittél magaddal a suliba. Ki ne felejtsd azt sem, volt-e olyan, hogy rézsút átfutott előtted egy tarka macska. Ez is fontos része a nem-nyerő tartalomnak!
  • Mivel egyáltalán nem akarsz komoly pénzeket keresni az internet lehetőségeivel, fogadd el tényként, hogy az online marketinghez mindenki ért. Tehát Te is. Ezért ne kérdezz senkit ilyesmiről, ha mégis valami kényszert érzel erre, véletlenül se fordulj szakemberhez! Kérdezd inkább a szomszéd céget. Mivel ők titkon tőled várnak választ hasonló kérdéseikre, remek beszélgetések várnak rád. Az így szerzett tévutak csak látszólag olyanok, mint egy labirintus útvesztői: valójában ezek a haszontalanságon keresztül a sikertelenséghez vezetnek.
  • A honlap, a webdizájn, az online marketing stb. valójában ugyanaz, ezért e szakmában mindenki mindenhez ért.
    A marketingről a webmestered kérdezd, hiszen a könyvelésed is az autószerelőd végzi, a tévédet pedig a gyógyszerészed javítja. És látod, hogy ez így jó, hiszen a leadott mérlegből nem folyt olaj, és a tévéd sem tüsszög.
  • Törekedj arra, hogy az online jelenléted tényleg csupán jelenlét legyen. Válassz magadnak egyet a webmestered sablonjai közül, hidd el, ez pont ugyanazt hozza majd, mint a másik hatezernek, akik ezt a sablont használják. Ha még nem olvastad volna a „sablon marketing” sikertelenségi lehetőségeit, tedd meg most!
  • Ne gondolkodj azon, miként tehetné a technika hatékonyabbá kifejezetten a Te céged, és egyszerűbbé az életed.
    Ha mégis elkövetted ezt a hibát, és a webmestered azt mondja rá: nem lehet - azt fogadd el tényként. Egy rutinos sikertelennek mindig van a zsebében egy cetli, „nem lehet” felirattal. Ha felmerül benne egy ötlet, előveszi a cetlit, elolvassa, majd beletörődő bólogatással gyorsan el is felejti.
  • Haszontalanság mindenekelőtt!
    Ha valami nem működik, vagy nem úgy, ahogy kellene, ne vedd észre, és ne foglalkozz vele. Ez az egész online mizéria amúgy is csak egy divatos hóbort, az igazi nyereségek nem így termelődnek. Keresd elő a padlásról Nagyvágyai Vitéz Elemér könyvét, amit 1762-ben írt a céhek helyes működéséről. Ez legyen az útmutatód, hiszen a világ soha nem változik. Ami akkor jó volt, ma is tökéletes!
  • Óvakodj a marketingtől!
    Töltsd fel a tartalmaid haszontalan lomokkal, nehogy valaki arra figyeljen, ami értékesítési szempontból fontos! Legyenek benne jócskán idegen reklámok is, hogy oda kattintva egyszer és mindenkorra elnavigálják a látogatót tőled.
  • Legyél Te is interpasszív!
    Bármilyen online alkalmazást használsz, igyekezz benne maximálisan kizárni a látogatókkal való bármilyen kapcsolatteremtést. Bőven elég az is, hogy a 26. menüpontnál van egy e-mail cím. Hagy keresgéljenek a kis nyavalyások! Amúgy ezek mind telepaták, azonnal tudják, hogy mit akarsz, és olyan okos telefonjuk van, ami telefonszám nélkül is felhív bárkit. Aki akar, az megtalál! Dolgozzanak meg ezért a kiváltságért, ne kínáld ezüsttálcán senkinek!
  • Ne bízz semmit az online „gépezetekre”! Veszélyesek.
    A Terminator c. filmben is láttad, hogy a Skynet nevű program öntudatra ébredt, és alkotói ellen fordult. Az ilyesmi mára mindennapos lett! Legutóbb például egy webáruház kelt életre, és jól elszaladt, elrabolva gazdája összes vevőjét.
  • Tartózkodj az automatizált folyamatoktól!
    Ezek az online eszközök rengeteg időmegtakarítást okoznak, Neked pedig egy nap 72 órából áll, amiből 64-et unatkozni szoktál.
  • Csináld magad!
    A Jóisten úgy teremtett, hogy genetikusan beléd van programozva az összes online szakterület minden tudása. Elég, ha elolvasol pár internetes oldalt a témáról, és eme végtelen tudás azonnal aktiválódik benned! Aki mást mond, az csak rosszat akar, ne is figyelj rá! Van időd rá, nincs jobb dolgod. Mindegy, milyen lesz, lényeg, hogy a Tiéd.
    Hajrá, hajrá! Képes vagy rá, meg tudod csinálni!
    Azt azért ígérd meg, hogy amikor atomkemencét kezdesz építeni magadnak, előtte elköltözöl egy Csendes-óceáni, lakatlan szigetre!!!
    Béke poraidra.
  •  

    * Ha Önt inkább a siker érdekli, kattintson az „Út a sikerhez” menüpontra.

    Felveszem a kedvenceim közé |  pr.uws.hu |  Ismerősömnek ajánlom


      Powered by:   UWS