Vitathatatlanul hatékony lehetőségek teljes vertikuma a marketing tanácsadástól az egyedi webes alkalmazások fejlesztéséig, hogy ne a gondjai, hanem a bevétele növekedjen!
Az online nyereség termelés titkos eszköztára: online és offline marketing tanácsadás, honlaphatékonyság elemzés, online jogi alapok és bírságmegelőző tanácsadás, video és e-mail marketing.
Ne feledje: http://marketing.vitathatatlan.hu - online szolgáltatások A-tól Z-ig!UWS Marketing,Ne a gondjai, hanem a bevétele növekedjen!,marketing, online marketing, szakember, tanácsadás, szaktanácsadás, pénz, sokpénz, hivatal, hatóság, bírság, nyereség, bevétel, kereset, növekedés, jó, üzletKis türelmet ...
<embed type='application/x-shockwave-flash' base='/' pluginspage='http://www.macromedia.com/go/getflashplayer' src='http://pr.uws.hu//s30/sol/sss_f/media/mplayer/jwplayer.swf' title='' width='640' height='480' flashvars='file=http://pr.uws.hu/pra/uws/vth/marketing/frkt/filmek/cegtemetes.mp4&volume=99&autostart=true&fullscreen=true&quality=true&menu=false&image=' allowFullScreen='true' quality='high' wmode='transparent' autostart='false' bgcolor='transparent' border='0' menu='false' seamlesstabbing='false' allowscriptaccess='always' /><noembed><A href='http://www.macromedia.com/go/getflash/' target='_blank' />FIGYELEM!Az Ön böngészőjén nem észlelhető modern, Flash megjelenítésre alkalmas eszköz.Kívánja most telepíteni?</A></noembed></embed>
Ismertető
Általános hibák
Sablon marketingOkoska marketingGorilla marketingKamikáze marketingNon-line marketing
Út a sikerhez
Online nyereségtermelés
Marketing tanácsadás
- Ha még nincs honlapja...
- Ha már van honlapja...
Online marketing akció
Bírságmegelőző tanácsadás
Egyéb szolgáltatásaink:Video marketing
E-mail marketing
További szolgáltatásaink
Kapcsolat
KapcsolatÜzenetküldésKedvenceimhez adom...
Legyen ez a kezdőlapom!
Ismerőseimnek ajánlomBannercsere partnerek
Okoska marketing
Figyelem!
Az itt felsorolt lehetőségek kivétel nélkül negatív példák, melyeket cinikus, görbe tükörrel mutatunk be.
Amennyiben bármelyiknél is saját cége módszerére ismer, nem árt, ha tudja: bajban van.
Okoska marketing
„Elvtársak! A józan paraszti ész többet ér bármilyen iskolánál!”
A fiatalok kedvéért meg kell említeni, hogy volt egy olyan történelmi időszak, amikor ez a jelmondat dominált.
De ez a rendszer elbukott.
Ne foglalkozz „hülye szakemberek” tanácsaival!
Ezek a szerencsétlenek több ezer cég működését, a vásárló emberek pszichológiáját, az értékesítési módszerek hatékonyságát, stb. tanulmányozták. Ráadásul erről könyveket, és mindenféle egyéb vackokat írtak, mások meg ilyen semmirekellők előadásaira jártak – ahelyett hogy kocsmába mentek volna, az legalább meglátszik.
Te sokkal okosabb vagy, ne foglalkozz ezekkel! Majd Te megmondod, hogy is kell ezt csinálni. Te vagy a főnök, ez azt jelenti, hogy mindent, mindenkinél, mindig jobban tudsz. Genetikusan! Maga vagy a megtestesült csoda. Így nincs szükséged semmirekellő tanácsadókra, akik nagyobb bevételhez juttatnának.
Sőt, nagyobb bevételre sincs szükséged. Minek? A sikertelenség útjának egy részét a hozzá nem értő, ám elbizakodott döntések alkotják.
Hajrá! Légy magabiztos, soha ne kérd ki a szakemberek tanácsát!
Bízd a hirdetésed a titkárnődre. Szegénynek fogalma sincs a marketing titkairól, így garantáltan minimális nyereséget hoz majd az általa írt hirdetés.
Kis szerencsével semmit. Ha Te csinálod helyette, vélhetőleg az sem lesz hatékonyabb, mert Te sem a „marketing egyetemre” jártál – viszont a titkárnőt ki lehet ezért rúgni, és fel lehet venni helyette másikat próbaidőre, majdhogynem nulla fizetéssel. Nincs is jobb annál, mint amikor az adminisztratív dolgokat olyan végzi, aki még azt sem tudja pontosan, hol kell leszállni a buszról az irodához.
Bízd a hirdetést valamelyik alulfizetett vagy agyonhajszolt alkalmazottadra. Ő amúgy is imádja a céged, hiszen egyetlen vágya, hogy éjt-nappallá téve robotolhasson, lehetőleg ingyen. És a szellemi képességeit is csak növeli, ha napi 16 órát dolgozik kőkeményen, miközben ordibálsz vele. Ettől fog igazán szárnyalni a fantáziája!
A hirdető média szerkesztőségére bízott szöveg és megjelenés fix módszere a csúnya nyereségek elkerülésének!
Képzeld el a munkatársukat, amint 20 perccel a munkaidő lejárta előtt elé tesz a főnöke 100 ilyen hirdetést, mondván: „ezt még csináld meg, mielőtt haza mész” – hát az valóban profi munka lesz! Ne hidd el, amit a rossz nyelvek mondanak. A „dobjunk össze gyorsan ennek is valamit” kiváló módszer a sikertelenséghez. Légy őszinte magadhoz: ér a Te céged nyeresége 30 másodpercnél több figyelmet?! Pláne egy érdektelen, kapkodó kívülállónak...
Légy szűkszavú és érthetetlen, vagy pont ellenkezőleg: ömlengős és unalmas. A hatás ugyanaz: fejvesztett menekülés, vásárlás helyett.
Beszélj Klingon nyelven! Használd a Star Trek filmekből megismert, ellenszenves faj érthetetlen nyelvét. Ezzel bárki szemében nem-nyerő lehetsz!
Kezdd ezzel: „Vam qaQ qaH, ghobe' duh yajtaHghach!” („Ez jó és segít, nem lehet megérteni!”)
Ja, hogy Te nem klingonul beszélsz – csak villogtatva milyen okos vagy – szakmai kifejezéseket és pontos szakszavakat használsz? Ugyan már, egy hozzá nem értőnek annyira mindegy: se ezt, se azt nem érti. Vigyázz, nehogy közérthető szavakat használj, mert még megértenék, mit is akarsz mondani! Ráadásul nem éreznék megalázva magukat, mert semmit sem fogtak fel abból, amit mondtál. Elvégre a nem-segítőkészség kapuja az érthetetlen duma, ami mindig süket fülekre talál.
Használj rosszul működő alkalmazásokat (pl. küldj E-mailt hibás ékezetekkel, rosszul megjelenő betűkkel. Ilyesmire az amerikai spam-programok a legjobbak, hiszen a készítői életükben nem láttak még magyar ékezetes betűket.) Nézzen ki idétlenül a leveled! A rossz sortörések és hibás hasábolások remekül alkalmasak erre. A komolytalan megjelenésű irományban esküdözz, hogy milyen nagyszerű szolgáltatásokat nyújt a céged – a lényeg, hogy a levél olvasója érdeklődés helyett garantált röhögésben törjön ki. Ne foglalkozz azzal, hogy bölcsebb lenne üres oldalakat küldeni. Az sem hozna bevételt, viszont nem röhögtetnéd ki magad. Maradj inkább az olcsó, lehetőleg ingyenes alkalmazásoknál, hogy komoly eséllyel indulhass a „Hogyan aláztam meg cégünket nulla Forintból” versenyen!
Használd ki a tudatalatti lehetőségek eszköztárát! (pl. a szövegek elrendezése fordított háromszögre hasonlítson, sugallva az instabilitást) hogy ránézve még a legmegszállottabb rajongóid is elbizonytalanodjanak. Egy igazán profi sikertelen olyan elrendezést használ a hirdetéseihez, hogy azt látva még az édesanyja sem hívná fel. Az eredménytelenséget negatív érzést keltő szavakkal, ellenszenves kifejezésekkel fokozhatod.
* Ha Önt inkább a siker érdekli, kattintson az „Út a sikerhez” menüpontra.
Felveszem a kedvenceim közé |
pr.uws.hu |
Ismerősömnek ajánlom