Vitathatatlanul hatékony lehetőségek teljes vertikuma a marketing tanácsadástól az egyedi webes alkalmazások fejlesztéséig, hogy ne a gondjai, hanem a bevétele növekedjen! Az online nyereség termelés titkos eszköztára: online és offline marketing tanácsadás, honlaphatékonyság elemzés, online jogi alapok és bírságmegelőző tanácsadás, video és e-mail marketing. Ne feledje: http://marketing.vitathatatlan.hu - online szolgáltatások A-tól Z-ig!UWS Marketing,Ne a gondjai, hanem a bevétele növekedjen!,marketing, online marketing, szakember, tanácsadás, szaktanácsadás, pénz, sokpénz, hivatal, hatóság, bírság, nyereség, bevétel, kereset, növekedés, jó, üzlet
Kis türelmet ...
jó online marketing bírság kereset bevétel marketing üzlet növekedés tanácsadás hivatal pénz hatóság szaktanácsadás szakember sokpénz nyereség, nyereség sokpénz marketing pénz online marketing szakember növekedés kereset hivatal jó bevétel szaktanácsadás üzlet bírság tanácsadás hatóság, üzlet növekedés szaktanácsadás pénz sokpénz online marketing nyereség szakember bírság tanácsadás hivatal marketing bevétel kereset jó hatóság, online marketing növekedés hivatal sokpénz jó szakember nyereség tanácsadás üzlet bírság szaktanácsadás hatóság bevétel pénz marketing kereset
 

Figyelem!
Az itt felsorolt lehetőségek kivétel nélkül negatív példák, melyeket cinikus, görbe tükörrel mutatunk be.
Amennyiben bármelyiknél is saját cége módszerére ismer, nem árt, ha tudja: bajban van.

Sablon marketing

Avagy a „középszerű média” csábítása

Ne válj ki a szokványos megoldásokat alkalmazó cégek tengeréből!
Légy egy közülük, sírjatok és stagnáljatok együtt, menj tönkre velük, így kéz a kézben ballaghattok a munkaügyi központba, melynek jól képzett munkatársai alig várják, hogy szép és cirkalmas szavakkal küldjenek el benneteket melegebb éghajlatra.

  • Kövesd el Te is mások hibáit! Ne gondolkozz, másold le mások hirdetéseit, módszereit. Ami nekik megfelel, neked is jó, elvégre Te sem vagy jobb, miért is érdemelnél többet?
  • Rejtőzz el a középszerűség erdejében. El ne kövesd azt a hibát, hogy 20 hasonló cég közül valaki téged válasszon. Igyekezz elvegyülni a tömegben, hogy a lehető legkevesebb ügyfél/vevő bukkanjon rád. Elvégre nem szereted, ha mindenféle jött-ment népek vásárlási szándékkal zaklatnak.
  • Véletlenül se legyél különb másoknál. Soha ne akarj Te lenni a legjobb, ne próbálj többet nyújtani, mint a többiek! Elégedj meg annyival, hogy az érdeklődő a szimpatikus cégek közé sorolt. Az, hogy másnál lesz belőle ügyfél, ne érdekeljen. Nálad a pénz nem számít, megélsz a szimpátiából is.
  • Az igazi sikertelenséghez mellőzd a fantáziát és a kreativitást! A dögunalom, és a „12 egy tucat” megoldások képezzék marketing eszköztárad. Ha nem így teszel, még érdekessé válnál, és a sok érdeklődő elterelné a figyelmedet a délutáni TV műsortól. Vegyél inkább egy hirdetőújságot, (vagy kérj kölcsön, az ingyen van) válaszd ki azt a hirdetési formát, amelyiket a legtöbben használnak, és alkalmazd. Több mint valószínű, hogy az egy agyonrágott, és így eleve döglött módszer, tehát pont neked való.
  • Ne foglalkozz a vásárlók gondolkodásmódjával, elvárásaival, érdekeivel. Mellőzd a szakemberek tanácsait. Figyeld meg, hogy mit és hogyan csinálnak más cégek. Utánozd őket Te is, leginkább azokat a cégeket, amelyek a csőd szélén állnak. Hiszen nem lenne korrekt, ha ők tönkremennek, Te pedig nem. A lelkiismereted ezt nem bírná el. Ne is vedd fel ezt a terhet, menjetek tönkre együtt, hiszen az olyan szép és meghitt.
  •  

    * Ha Önt inkább a siker érdekli, kattintson az „Út a sikerhez” menüpontra.

    Felveszem a kedvenceim közé |  pr.uws.hu |  Ismerősömnek ajánlom


      Powered by:   UWS